Univerzitet u Sarajevu i Ministarstvo za nauku, visoko obrazovanje i mlade Kantona Sarajevo, uz podršku Instituta za društvena istraživanja Univerziteta u Sarajevu - Fakulteta političkih nauka, pokrenuli su Savjetovanje "Budućnost obrazovanja: Visoko obrazovanje za održivi razvoj 2030". Događaj je održan u utorak, 25.01.2022. godine. Cilj Savjetovanja je bio prikazati projekciju razvoja nauke i visokog obrazovanja u Kantonu Sarajevo do 2030. godine, uzimajući u obzir da je ključni izazov za akademsku zajednicu način na koji organizuje proces učenja i obrazovanje u kontekstu brzog tehnološkog, ekonomskog i društvenog razvoja. Savjetovanje je organizovano kao hibridni događaj s izlagačima u amfiteatru i ostalim učesnicima na online platformama.
U okviru teme "Digitalizacija i digitalna transformacija društva i visoko obrazovanje: stanje, perspektive i izazovi", prezentaciju "Podizanje kvaliteta, digitalizacija i modernizacija visokog obrazovanja kroz implementaciju Erasmus+ projekta - IQPharm", imala je doc. dr Alisa Elezović, ispred Univerziteta u Sarajevu - Farmaceutskog fakulteta i tima koji implementira Erasmus+ projekt "Innovating quality assessment tools for pharmacy studies in Bosnia and Herzegovina" (IQPharm). U okviru prezentacije, istaknuta je potreba za podizanjem standarda studija farmacije na nivou Bosne i Hercegovine, a što se ostvaruje kroz osnovne ciljeve projekta u kontekstu modernizacije i digitalizacije studija farmacije: uvođenje novih alata za procjenu kvaliteta studijskih programa i stručne prakse (KREF i OSCE testovi, E-platforma, slobodni moduli), a sve u cilju praćenja evropskih i svjetskih trendova podizanja kvaliteta studija farmacije i praćenja tržišta rada. Osvrti prezentovani na Savjetovanju će se moći in extenso pročitati u časopisu "Pregled", čiji je izdavač Univerzitet u Sarajevu.
Ispred Farmaceutskog fakulteta i IQPharm tima želimo se zahvaliti Univerzitetu u Sarajevu i Ministarstvu za nauku, visoko obrazovanje i mlade Kantona Sarajevo na organizaciji ovakvog događaja značajnog za budućnost nauke i visokog obrazovanja.



